Näyttely Syyskokous 5.-6.9.2024

Solo Sokos Hotel Torni Tampere, Ratapihankatu 43, 33100 Tampere

VAIKUTTAVAA JA RÄÄTÄLÖITYÄ HOTOA

► OHJELMA alustava

Tarjoamme yrityksille mahdollisuuden osallistua syyskokouksen yhteydessä pidettävään näyttelyyn. Odotamme tilaisuuteen noin 150-190 osallistujaa: gastrokirurgeja, gastroenterologeja sekä muita aiheesta kiinnostuneita lääkäreitä ja hoitohenkilökuntaa.

Näyttelytila sijaitsee hotellin 1. kerroksessa Paja Kongressikeskuksessa (Raide 3+5), luentosalin (Raide 1+2) välittömässä läheisyydessä. Näyttelytilassa tarjoillaan aamu- ja iltapäiväkahvit.

Näyttelytilan neliöhinta on 520 €/ m2 (ALV 0 %). Näyttelytilan syvyys on 2 metriä ja vähimmäisvaraus on 4 m2 (2 x 2 m). Näyttelymaksuun sisältyy näyttelytilan lisäksi lounaat, taukokahvit, osallistumisen luennoille ja torstain illalliselle seuraavasti:

Paikka m2Näyttelypaikan hintaan
sisältyy osallistujia
Hinta (alv 0 %)
4 m222 080 €
6 m223 120 €
8 m234 160 €

Varaa näyttelypaikka tästä

Näyttelymaksuun sisältyvien henkilöiden lisäksi voitte tilata lisähenkilöille tarjoilupaketin torstaille ja perjantaille sekä illalliskortin. Hinnat ovat

• Tarjoilupaketti torstai (lounas ja 2 kahvit) 75 e/hlö
  • Tarjoilupaketti perjantai (lounas ja 1 kahvit) 59 €/hlö
  • Illalliskortti 100 €/hlö.
    Illalliskortin hintaan ei ole laskettu illallisen viihteellisen ohjelman kustannuksia.

Näyttelymaksuun sisältyy pöytiä 1-2 kpl ja tuolit. Ne voi tilata näyttelypaikan varauslomakkeella. Pöydän leveys on 135 cm, syvyys 45 cm ja korkeus 72 cm. Pöytäliinoista veloitetaan 5 €/liina.

Sähköt
Paja kongressikeskuksesta saa jatkojohtoja. Jatkojohdot voi myös varata näyttelypaikan varauslomakkeella.

Sopimukset

Sopimukset allekirjoittaa yhdistyksen pj. Johanna Mrena, etunimi.sukunimi@hyvaks.fi

Näyttelyn rakentaminen

Keskiviikkona 4.9. illalla klo 16.00 alkaen.

Torstaina 5.9. aamulla klo 7:30 alkaen. Ohjelmassa ilmoittautuminen, aamukahvi ja näyttelyyn tutustuminen klo 9.00–9.55

Näyttelyn purku

Perjantaina 6.9. klo 13:15 alkaen

Näyttelyssä käy myös hoitohenkilökuntaa

Huomioittehan, että syyskokouksen näyttelyssä käy kumpanakin päivänä myös hoitohenkilökuntaa mm. yhdistyksen ulkojäseniä ja Gastroenterologiahoitajayhdistyksen syyskoulutuspäivään to 5.9.2024 osallistuvia.

Kannattajajäsentapaaminen

Gastroenterologiayhdistyksen hallitus järjestää syyskokouksen yhteydessä perinteisen kannattajajäsentapaamisen. Tarkempi ajankohta ja kutsu tapaamiseen lähetetään myöhemmin.

Marketta Kaunisto puh. (09) 6188 5305, marketta.kaunisto@duodecim.fi

Paja kongressikeskuksen info näytteilleasettajille

PDF-tiedostoNäytteilleasettaja Info Paja Kongressi FIN+ENG.pdf (123 kB)

Infosta lydät tietoa aiheista:

• Tavaran tuonti ja purku
  • Mittoja (pöydät, ovet, tilan korkeus)
  • Pysäköinti

PAJA KONGRESSIKESKUS